Barnbidragsdag - jag är riiiiik!

Dagen har gått ovanligt snabbt för att vara en tisdag! (y)
Skolan gick på ett kick, träningen gick inte speciellt super men är nöjd med en del grejer (ni som var där kanske kan gissa?;)) Och kom nyss upp ur dushen med så otrassligt hår det går att få. Haha hade hårinpackning i minst en kvart medan jag rakade benen så nu är det mjuuuuuukt! :D
Nu ska jag äta och se färdigt en film jag började se tidigare. Har sett en hel del filmer på sista tiden så tänkte slänga in ett "filmtips"-inlägg när jag får tid! Kanske inte är någon som bryr sig men iallafall :)
Puss ♥


arkivbild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har, du kommer tjäna en massa pengar på denna blogg // Foki! Kungen säge oxå det.

2011-09-21 @ 08:40:25
Postat av: Elin :D

Gullis!!!

2011-09-21 @ 10:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0