Fattiglappen.

Mira - Javisst kan jag de :)

Skippade skolan och åkte till Happis idag istället. Var på Hööks och använde upp hela månadens barnbidrag! (y) Sen gick jag och köpte skor för nästa månads barnbidrag! (y) Nu är Stina fattig ända till den 20de november - och då är det dags för julklappar!
Sen när vi kom hem for jag till stallet och red min fina. Var i paddocken och det blåste ganska mycket vilket resulterade i att han var väldigt tittig och stel, vilket resulterade i att jag blev sur och allt gick bajs. Då blev jag ännu surare på mig själv och började träna övergångar mellan galopp och skritt på volt och efter det var han sååååå underbart fin och mjuk i traven, jag höll på dö!!! Bästa formen hittills! Så bäst. Jag älskar min fina Pilgrim ♥
bajsiga bilder men det är iallafall fodrade converse, 5 gröna tejpar, ridtäckbyxor, vinter ridvantar, vinter ridstövlar och plaststigbyglar. Köpte även såna där magic brush-ar och 2 diskborstar men dom är i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0