All I want is to turn the tide

Filmen igår sög så jävla hårt! Haha, riktigt jävla usel! Just so you know.

Idag var jag och Elin tvugna att gå till stallet, haha fråga inte varför! Vi räknade iallafall ut att vi höll en hastighet på sisådär 4km/h.
Sen märkte vi också att Måns måste vara otroligt uttråkad på dagarna, han kom springande med en mus i käften och släppte ner den och typ la sig på den och busade och sen lät han den springa iväg, haha. Den barmhärtige Måns!
Red ut med Elin och Ida runt sjön och sen smorde jag tills jag hade skjuts hem.

Nu har jag fullt upp ikväll, mer bloggning, plugg och sen hade jag tänkt se film och sånt också. Får se vad jag hinner med :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0