I know distance doesn't matter but you feel so far away.

Är dödstrött och klockan är halv 5, haha något är galet! Hursom, idag for jag ganska tidigt till stallet och red ut med Elin. Sen mockade jag och fyllde en jävla massa vattenhinkar innan jag ringde bror för att tigga skjuts. När jag kom hem åt jag och kollade sista One Tree Hill avsnittet någonsin, lite sorgligt är det ju men det var U N D E R B A R T fint! ♥
Sen fick Jim köra mig till stallet igen för nu skulle Pilgrim få massage. I början var han lite otålig men mot slutet stod han typ och sov med mulen i marken, min fina pälskling ♥
Idag ska jag äta tidig middag så jag inte är så mätt på kvällen så jag inte orkar äta mina chips, för idag är det myskväll som gäller!
Hästarna njuter i det härliga vårvädret!

Kommentarer
Postat av: Ellen Hallqvist

hihi sötalma :D<3

2012-04-09 @ 23:47:44
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0