ICAs grillchips.

Idag har vi varit hit (på bilden) med skotrarna, tänker dock inte ens försöka mig på att stava det.
Sen har jag ridit prinsen och hälsat på nya hästen, skitsöt var den!
'
Asså jag har en oöppnad chipspåse och dipp å allt och jag orkar fan aldrig äta det! Vi köpte det i torsdags och varenda dag har jag tänkt: höhö, nu ska jag tjocka! men jag är alltid så mätt så jag orkar inte äta upp de. Det är typ sjukt :p Fast jag skulle ju kunna pressa lite men då njuter man inte riktigt fullt ut... Och de är ju bara slöseri med chips!
Haha kände att jag var tvungen att dela med mig av mina chips-problem. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för ny häst? Kan du inte fota den? :)

2012-04-16 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0