Just chillin'

Imorse när jag steg upp kändes det som att jag blivit överkörd av en lastbil, hade ont i hela kroppen och huvudet dunkade.. Kan inte riktigt beskriva känslan. Bestämde mig iallafall för att inte gå till skolan, ingen sjukanmälde mig ju så de blir skolk på schoolsoft menmen. Har tagit det lungt hela dan, läst ut min PLL-bok och sett lite nya avsnitt. Det börjar nästan kännas sorligt att det bara finns 2 avsnitt kvar av denna säsong i mina 2 favvoserier och ett av dom ska jag se ikväll, men life goes on. Snart kommer sommaren och sen hösten och då kommer de förhoppningsvis nya avsnitt. Och jag får ju inte glömma den nya TRUE BLOOD säsongen som börjar i slutet av sommaren, käääääärlek!
Där spårade det lite, haha. Tänkte skriva att jag mår bättre nu och imorgon blir det nog att fara och rida min boyy. På tal om det så ska jag rida Julle också på söndag. Det var ett tag sen och den där hästen är lite speciell så vi får ju se hur det slutar, haha :)
Vilken långt inlägg det blev, hoppas ni orkade läsa. PUSS ♥


Seasons come and go. Älskar dig vännen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0