Valborgsmässoafton

Idag har jag varit såååååå duktig, först på morgonen joggade jag till stallet - heeeela vägen utan att stanna och på sista gångbanan var de feta motvinden, haha. Sen red jag ut med Lisa men vi skrittade bara efter gamla överkalixvägen för det var en pressening som höll på flaxa åt andra hållet, sen red vi i paddocken och Pilgrim var jätte duktig! Hade sadel idag igen och ett tag hade han en helt underbar galopp i vänster varv♥.
Sen när jag skulle ringa hem åt pappa för skjuts så lyckades Elin övertala mig att följa med henne medan hon red Sickan och när hon vände sprang jag sista biten hem, jag är såååå duktig så ikväll förtjänar jag lite onyttigheter.
Påtal om kvällen så kommer den suga hästballe. Ska till Pirtti :( meeen, jag har med en massa filmer som jag kan se och så borde jag pallra mig ut för en fotorunda också när jag en gång är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0