All it is, is a memory.

Allting är helt upp och ner just nu, vet inte alls hur jag ska ordna upp mitt liv. Imorgon kommer iallafall Pilgrim hem, vilket också betyder att jag kommer hem på heltid. Dags att komma in i rutinerna igen.
Tog den där cp HPV-sprutan idag, bara en kvar - om 3 månader. Helt klart den värsta sprutan jag någonsin tagit, armen dör totalt! Slapp iallafall kärringen som gav mig den sist, denna gång var jag till barnmorskan. Fast hon var också lite småläskig. Tog mitt livs första blodprov också, i fingret, känns grymt! ;)
Har fått sommarjobbslönen och ridlärarlönen också så är typ rik, jag har aldrig haft såhär mycket pengar samtidigt! Hihihihi.. 
Nu ska jag kolla lite awkward och sen lägga mig och sussa. För över bilder från kameran när jag hämtar den från Jänkis, tills dess blir de bildlösa inlägg tyvärr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0