Arosa

Hann inte blogga igår, efter skolan var jag hem och åt och sen åkte jag och Matilda till Överkalix och red lektion där. Fick rida Arosa och först blev jag typ besviken. Tidigare när jag sett folk rida henne har de inte sett så bra ut, hon har dragit med huvet och sprungit som en älg och i början gick de så för mig också men sen när jag hittade knapparna tyckte jag det gick jätte bra! Vi red lite bommar och på slutet blev de lite upphöjda galoppbommar och hon hoppade lika gulligt som Pilgrim :) 
Kom hem efter 9 och då åt och duschade jag och sen var de sömn dags :)
Nu sitter jag i soffan och väntar på nästa lektion, dagens planer är att efter skolan försöka ta mig till stallet, mysa med ponnyn och sen ta mig tillbaka hem och göra mig iordning för ikväll, får se om jag ids blogga mer. Heiidoo!
En bild på Arosa från ridlägret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0