Bamse den stora svarta hunden!

Tjena tjena! Fick sovmorgon idag också och när jag vaknade hade Bamse tagit sig friheten att komma upp i sängen och ligga vid mina fötter, så söt hund :) Efter att vi ätit lunch åkte vi till stallet med ungarna, Maya fick rida lite med Ida och sen tyckte Ida att det var dags för sits-träning för mig. Hon longerade mig på Blenda i typ max 20 minuter och jag höll på att avlida! Så jävla jobbigt, förstår inte att man ska kunna sitta så och samtidigt slappna av, otroligt! Kommer nog ha fet träningsverk imorgon och då blir det att rida igen, Blenda och Chili ska tillbaka till betet och Chili måste få sina galoppintervaller gjorda så de blir mer svett i sadeln imorgon. 
Nu är det middags dags, heiippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0