Be a true heart, not a follower.

Idag har jag shoppat.... Och som vanligt mer än jag borde.... Handlade i 4 olika affärer och lyckades spendera sisådär 1500 svenska riksdaler, haha mår illa. Och en del saker var så onödiga men jag bara ville ha dom, typ på bikbok var de om man köpte ett par jeans fick man en tröja för 200kr gratis å då var jag ju tvungen att köpa ett par jeans för 500kr, och då tåls de att tillägga att jag ju köpte 2 par nya jeans när jag var i lule förra helgen. Som Elin sa; Vad ska de bli av mig? ;) Mitt riktigt awesome:a svar var; En shoppaholic. Hahah ;)
De är också det enda jag gjort idag. Nu ska jag skypa med Elin :))) Hejdå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0