Det är inte lätt när det är svårt

Hej alla! Är ju i Borensberg nu hos min syster Ida och hennes familj. Nätet är jätte segt här så kommer nog inte blogga så ofta och bildlöst blir det. Idag promenerade jag in till själva "byn" och tog en fika på ett jätte mysigt kafé, hade med kameran också för tänkte fota kanalen lite men när jag kom dit började det småregna så får ta och göra det någon annan dag. Sen så har jag och Maya varit ute på gården och lekt litegrann, ritade en häst åt henne på asfalten och hon döpte hästen till Blenda och satt på henne och låtsades rida. Så sött! Nu börjar det bli läggdags för Maya och Casper och när dom har somnat skulle vi åka och tömköra Blenda. Sen blir det nog ännu en tidig kväll för mig, idag blev jag väckt redan halv 7 -.- men lyckades lura iväg Maya så jag fick sova en liten stund till, haha. Aja, nu vet ni att jag lever, vi hörs! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0