Gate 33

Sitter på Arlanda nu som jag gjort redan i några timmar. Tåget var i tid och checkade in väskan direkt, sen åt jag lite lunch och gick och köpte min älskade Dior-mascara. Testade en ny sort av dom för en gångs skull, får se om den är lika bra eller om jag får gå tillbaka till den jag brukar ha :) Dom senaste 3 timmarna har jag bara legat på gate-bänkarna och kollat PLL och Awkward, den sistnämnda är ju grym, sitter typ och asgarvar vilket inte är så lätt att göra diskret och tyst utan att någon märker, hehe..
Flyget går 4 så snart borde vi väll börja få gå ombord på flyget och sen om några timmar är jag äntligen hemma! Anna-Maria ringde också nyss och sa att jag har plats för ridlektioner på torsdagar 18.45 och att de börjar redan den här veckan, ska bli så roligt! 
Orkar inte ladda upp nån bild, hehe sorry!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åå gu vad kul att du ska rida där!! skulle också vela! :)

2012-08-21 @ 15:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0