Monday I'm in love ♥

Alltså gud vilken grym måndag! Tror fan inte de är sant, måndagar ska inte vara bra, dom brukar inte vara de :D Skoldagen var chill, god mat till lunch och tillochmed idrotten gick bra, happy girl! Sen for jag på basketträning, tänkte att jag kan ju testa fara nu när den där italienska tränaren är här och det var så sjukt kul! Fast uppvärmningen var skitjobbig, svettades som en gris, haha! :D 
Nu har jag just kommit upp ur duschen och sitter å skypar med Elin, ska gräva fram lite käk och sen ta de lugnt resten av kvällen, myys :)
Ska fara och träna imorgon också och sen kolla en match, ksk hade inte matchen på torsdag utan på tisdag så mitt liv är typ räddat! Kort sagt, bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0