Shoppaholicen här!

Jag skulle inte köpa mer kläder..... MEN, jag har varit lite smålessen nu den senaste veckan för en rad olika saker och idag pratade jag ut med min underbara mor över telefon och vi gjorde samtidigt en deal, jag fick beställa lite grejer och hon betalade hälften av paketet! Så det var som en tröstpresent till mig från mig själv och mamma ♥
Hursomhelst, thaimaten var gudomligt god och efter de bjöd Ida på kladdkaka, som hon bakat själv - OTROLIGT!  Sköljde ner allt med en jävla massa cola så har typ mått en aning illa, men de börjar släppa nu så funderar på att smyga till köket och ta en bit till ;) 
Har inget att göra... Ingen att skypa med. De är så synd om mig! Fast nu åker jag snart hem, bara morgondagen kvar och sen spenderas hela måndagen typ på Arlanda. Sen har jag en dag på mig att installera mig hemma igen innan skolan börjar.
Nu vill jag ha kladdkaka, tjoo!
cp-bild men denna var en av grejerna som ska få komma in till min garderob :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0