Sista dagen!

Vad det var härligt att vakna idag när jag insåg att om mindre än ett dygn åker jag hem! Min tågbiljett hade också kommit och den kommer 24h innan tåget går så jaa :D 
Denna dag kommer nog bli lugn, om inte Ida ha andra planer ska jag traska ner in till byn och köpa en glass trots att vädret inte är så bra. Kan inte åka härifrån utan en hejdå glass ju! Och sen måste jag ju packa ihop mina grejer också, måntro om allting får plats.. Den var nästan full när jag åkte hit och shoppade ju litegrann här, får väll stå på den när jag ska dra upp dragkedjan ;) 
Och snart borde Anna-Maria ringa upp om ridlektionerna, haha har längtat till det ögonblicket sen jag pratade med henne i början av veckan. 
Och Elin, du hade rätt. Jag kommer nog överleva schemat för de är så mycket annat kul som kommer hända! Jag älskar dig och jag längtar till tisdag ♥
Pikachu, ponnyn Maya fick rida på ridskolan. En sån sötnos han var! :)

Kommentarer
Postat av: elin

minipilgrim förfan!!!! trodde ju de va han först :D älskar dej med <3

Svar: Hahaha de har jag inte ens tänkt på ;) <3
Stina

2012-08-19 @ 14:15:29
URL: http://hietalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0