The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly.

Nu har jag tagit tummen ur röven och överfört bilderna från kameran! Det tog sin lilla tid men nu är det gjort, upptäckte dock att jag glömt kameraladdaren i Jänkis -.- 
Igår var jag till Luleå, shoppade på dan och på kvällen var jag på lk för första gången någonsin, haha. Köpte inte så mycket men de bästa köpet (och billigaste^^) var en lite special aux-kabel till min uråldriga stereo. Så jävla grymt att kunna lyssna på mobilens låtar i högtalarna ♥
Kom hem 3 igår och sov till 1 idag så dagen är lite förstörd, fast det passar mig perfekt! Ska kolla filmer och planera en eventuell Linköpings resa resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0