This is not the end, it's only a bump in the road.

Igår kväll var hemsk, riktigt hemsk. Vet inte vad jag ska säga...
Idag har jag iallafall städat min garderob och sattit upp hyllorna och spegeln i mitt rum och lastat på med grejer dit, kul med förändring! Emil var också hit en sväng, haha stackarn fick titta på medan jag städade ;) Nu ska jag göra lite middag och sen åker jag och pappa till Jänkis och sedan till Kuiva för att säga hejdå till min älskling, de kommer nog bli ett tårfyllt farväl ♥ 
Förhoppningsvis hinner jag vara en sväng till Elin också men får se hur de blir med det för måste packa mina grejer också och lägga mig hyfsat tidigt för imorgon är de uppstigning 4 (?!) och så bär de iväg mot Linköping, fett najjs! Gotta go, puuuuuuss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0