We were meant to be, supposed to be, but we lost it.

Har inte blivit nå bloggande idag, har haft fullt upp! Klev upp tidigt och åt frukost och sen for jag faktiskt på en liten joggingrunda och gjorde lite styrkeövningar, hej otränad människa! Bra start på dagen.
Sen for jag och Elin på en liten shoppingrunda på byn, först till ica och köpa vaxningsremsor å lite andra nödvändiga saker, sen vidare till Kaarles. Elin ville ha hjälp men en ögonbryns penna men de slutade med att hon köpte en aning mer och även jag gjorde 2 äckligt onödiga köp, haha. En BB-cream-special-grej och en ny ögonbryns penna, inte för att min gamla är slut utan bara för att jag inte orkar vässa den.. ;)
När vi var klara hade jag tandläkar-tid, är livrädd för dom kärringarna men hon jag var till idag var typ världens gulligaste! De tog typ 10 minuter och sen startade jag och Elin våran myskväll.
Vaxningen av benen var ingen höjdare, vi hade inte riktigt nog långa hårstrån så allt försvann inte och de var så jobbigt, hehe. Men de gjorde inte lika ont som jag trodde att de skulle göra, bara på endel ställen - saaataaanaaa!
Vi beställde hemmagjord pizza av mamma och när vi ätit den gick vi ner i bastun igen och färgade Elins hår, de blev väll... bra, och tände eld i bastun.
Sen kladdade Elin lite färg på min dipdye så nu är den inte vanligt blond längre. Tänkte beställa ny färg men glömde bort så igår kväll gick jag ut i garaget och grävde fram brors gamla färger, och de funkade ju! 
Hursom så myste vi med lite ansiktsmasker i bastun och sen gick vi upp och åt blåbärspaj, mumsi :) Bra uppladdning inför sista året på grundskolan, jag är redo för morgondagen. Nu ligger jag i sängen och ska slå på en film, puss ♥
Min kära vän ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0