When a defining moment comes along you can do one of two things, define the moment or let the moment define you.

Nu har jag glömt bort att blogga igen, hihi :) Idag har jag iallafall tagit lite sovmorgon, sköööönt :) Sen tog jag med mig vovven på en joggingtur till stallet, kände mig inte ett dugg trött när jag kom till första gångbanan så bestämde mig för att fara runt sjön också och de var ett korkat beslut, haha. Och hunden fick jag släpa fram, jag som hoppats på draghjälp... 
Kom nyss hem från sporthallen, kollade en match mellan de italienska laget och lf future å lf utklassade med ca 60p :) fick också veta att de skulle vara en match mellan italienarna och ksk men missar den så är lite deprimerad nu, funderar på att inte fara och rida på torsdag ;) en av dom där italienarna var ju så snyyyygg!
Nu ska jag slå på en film och ladda inför skolveckan, problemet är dock - vilken film?
har sett båda så spelar ju egentligen ingen roll men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0