When people see good, they expect good. And I don't want to have to live up to anyone's expectations.

Blev ju en sen natt igår, höhö, så vaknade idag vid 12.. Fy jag skäms nästan för att jag sover så länge! De enda positiva var att då hade Ida och Maya redan ätit lunch, blodpuddding, och så slapp jag äta de ^^ tryckte iallafall i mig några mackor och sen gick jag ut på gården och solade. Inga jävla solstolar fanns de så var tvungen att ligga på marken på en handduk och fick besök av en massa olika sorters spindlar. Som tur var var alla små och lättdödade - ja, jag dödade spindlar och nej, det började inte regna! ;) Låg där ute i nån timme tills Mayas farmor kom och då for jag och Ida till stallet och red Blenda och Chili till betet, testade på Idas ridstil och mina ben krampade redan efter igångskrittningen!
De är väll de jag gjort idag, nu vill jag ha oboy och macka, tjingeling!
Haha något vita fötter..... Tycker inte om att gå omkring utan strumpor ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0