When you walk away I count the steps that you take

Första skoldagen, check! 
Väldigt dålig dag, på morgonen insåg jag att mitt puder är waaaay för mörkt, med min tur fick jag ett nere-skåp vid lottningen, som jag sagt tidigare suger schemat och vi hade bara bajsiga lektioner idag och helt allmänt så har det varit en riktigt flummig dag. Matten var nog de roligaste och då är det illa!
Men åter till pudret, satan var sur jag är nu! Varför blir de alltid för mörkt, hellre har jag fan för ljust puder... Fick köra med de idag men vette fan hur jag gör imorgon, + att jag nu måste lägga ut en jävla massa pengar på nytt puder. Mitt bankkort säger neeeeej :( 
Sen tänkte jag åka med tjejerna till Linnea nu efter skolan men kom på att jag skulle ge middag åt hästarna så de fick jag hoppa över, men då har jag iallafall näääästan hunnit städa klart i mitt rum och det var välbehövligt! Och när jag kommer från stallet å går och duschar ska jag nog ta och kladda i resten av den röda(rosa?) färgen i håret också för den blåa var så ljus.. :)
Har märkt att de blir ganska mycket sjö-bilder.. haha men Jänkis är ju så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0