You're the one I imagine

Igår fick jag sovmorgon till 10, sen var jag snäll och städade Idas toalett. De blev jätte rent! Sen av någon anledning blev jag jätte trött och så sov jag någon timme, haha har fått någon sorts sömnsjuka... Är trött exakt hela tiden!Sen på kvällen tyckte jag att jag behövde lite motion så följde med på cykel när Ida red Blenda från betet till stallet.
 
Idag åkte vi till stallet tidigt, vid 8, för att hovslagaren skulle komma. Jag var snäll och smorde Idas sadel och träns, haha hon är så slö! ;) När Blenda blivit skodd och Ida hade ryckt hennes man åkte vi hem och for och badade med barnen och hundarna, och duktiga jag doppade mig faktiskt! Simmade tillochmed en bit. 
Nu har vi just kommit hem och mina ögonlock håller på att falla igen, ska nog ta och läsa lite och så får vi se om jag slocknar. Har börjat läsa hungerspelen igen, grym bok!
Och idag är de exakt en vecka tills skolan börjar, TAGGA! Hehehe... kul att börja 9an :) Och så har jag anmält mig till ridlektioner i Överkalix, nu ska jag äntligen få lära mig lite nytt! Det kommer bli sjukt kul tror jag, och enligt Ida så är det bra om jag får rida lite stor häst för om jag börjar på Grans finns det bara stora hästar :p
Oj nu blev det mycket, heidooo :))
Saknar min prins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0