12-12-12, 12:12

Ja, jag upplevde 12-ögonblicket! Det kändes verkligen speciellt och spännande. Det är ju en riktigt once in a life time-grej! Skämt åsido, det var som vilken annan minut som helst :)
Idag gjorde jag biologiprovet, kändes inte bra! Tror det är första gången jag inte svarar på frågor på att prov..? Nu ska jag inte tänka på de mer, haha. Matteprovet var som förväntat löjligt enkelt, och jag lämnade också in kemi-uppgifterna. Dom är jag inte heller nöjd med men förstår inget så kan nog ändå inte göra det bättre. 
Nu är det matteplugg på tur, måste räkna hela röd-kurs och sen kanske repetera en sväng. Ska försöka hinna läsa lite i svenska boken också men vi ser.. 
Först ska jag iallafall kolla lite tv och ha några tonårs minuter innan nobelpristagaren i mig får komma till arbete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tonårs minuter? jahaaaaa va ska du göööra stina.... ;)

Svar: tänkte vara oansvarig och ta det lugnt och äta toffifee faktiskt! ;)
Stina

2012-12-12 @ 14:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0