2a advent.

Imorse när jag kom ner från vinden höll mamma på att baka pepparkakor för fulla muggar, fin andra advent! Har stickat färdigt ena strumpan och börjat på den andra, vill bara sticka! Hela tiden, sjukt beroende framkallande! Borde dock läsa lite biologi, räkna lite i matteboken, svara på några kemifrågor och läsa ut svenska boken. Ni kanske förstår varför stickningen lockar?... ;)
Mamma och pappa är borta, kommer inte ihåg vart dom åkte men jag vill att dom ska komma hem NU och laga tacos åt mig. Jag är jättehungrig. Nu ska jag kolla lite Grey's, sticka lite och dämpa min hunger med pepparkakor. Hejsvejs!
Imorgon blir de lite julklappsletande i Ötå city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0