Dan före dan före dopparedan.

Idag har jag varit duktig! Steg upp före 10 och gjorde mackor som mamma just nu är och säljer i kiosken på sporthallen. Efter det har jag städat mitt rum, alltså plockat bort alla kläder, dammtorkat och dammsugit! Gjorde även de sista på mammas strumpor, fäst trådarna och sånt :)
Nu är jag och Ruff ensamma hemma, ska på en liten stund gå och duscha och sen när pappa kommer hem skulle han ta in julgranen så då kanske det blir julgrans-pyntning ikväll. Har hursomhelst sattit kamerabatteriet på laddning så nu kanske det äntligen börjar komma färska systemkamera-bilder, haha gud vad slö jag har varit på att fota, får nästan dåligt samvete. Men nu ska jag hitta på nåt att göra, vi hörs!
Förra julen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0