:)

Nu har Ida, Anders och ungarna kommit. Kan lugnt konstatera att det är alldeles för mycket folk i detta hus! Smet undan från Maya och gick upp på mitt rum så jag får lite lugn och ro, men snart är det väll läggdags för dom också.
Lyckades inte få behålla mitt rum, pappa och Johan ska sova i mitt rum då jag har 2 sängar här inne och så får jag sova nere med mamma. Mammas och pappas säng där nere är mjukare än min så då får mina axlar lite sov-semester :) 
Har väll inte så mycket att skriva, just nu lyssnar jag på musik från min nya högtalare.. Haha pappa är så söt, han köpte en högtalare med bluetooth-connection som samtidigt laddar min mobil. Lite onödigt då jag har en stereo med högtalare som jag kan koppla in mobilen i menmen, den nya har bättre ljud iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0