eyes lips face

Nu är syster med kille och barn är i Morjärv, dom ska vara där över jul och kommer hit efter de. Min bror kommer hit imorgon också, det betyder att det kommer blir rum-brist här i huset.. Slåss för fullt om rätten till att få sova ensam i mitt rum, haha! Men det ska bli kul att träffa mina små systerbarn(?) :)
Marcus är sjuk, stackars liten, så orkar inte fara till frippes. Blir en hemmakväll med familjen, lite gottis och Johnny Depp (för andra gången idag, men den här gången en bra film!). 
Har suttit och spanat på smink och sminktutorials heeeela dagen, har fått barnbidraget och pengarna som pappa var skyldig mig så känner mig lite smått rik, har sån galen lust att beställa allt jag vill ha från elf :D Gör nog det också, fast efter jul.
Har iallafall fått tillbaka mitt glada humör från tidigare på dagen, och se på katten - jorden har inte gått under! 
Vill också kunna sminka mig såhär fint fast de känns lite mission impossible ;)
Och om ni inte redan läser denna blogg, gör det! Klicka på bilden för att komma till bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0