Jag kan inte sova :D

Var är du nu? - I min säng

Lakrits eller choklad? - choklad

Barndomsidol? - Darin

Vilken tid gick du upp idag? - kvart i 7

Vad ska du göra i helgen? - förhoppningsvis mysa med sötis och julbaka med mami.

Hur brukar du ta dig fram? - med mina två ben.

När kräktes du senast? - en måndag, förra veckan eller veckan före...?

Din favoritlåt just nu? - when christmas comes to town

Var fick du dina senaste pengar ifrån? - mami

Har du sovit i din egen säng inatt? - yee

Det roligaste i ditt liv på länge? - den här dagen!

Vad är Gud? - störst

Senaste alkoholintag? - kommer inte ihåg exakt 

Vad tycker du om sex före äktenskapet? - inte bra, inte bra....

Har du haft mörkt hår? - ja, har de nu också.

Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum? - blå?...

Det starkaste du druckit? - outspädd vinbärssaft!

Vad såg du senast på tv? - Allt för Sverige!

Vad ska du göra idag? - sova

Har du bott i något annat land? - nej

Är du morgonpigg? - kan jag inte påstå..

Vad är du beroende av? - typ, pussar

Vem snackade du med senast? - Elin

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner? - ja, fyfan!

Vad luktar gott? - Macka ♥, Ruffs tassar och Pilgrims andedräkt när han ätit knäckebröd.

Har du borstat tänderna idag? - självklart

Tycker du om broccoli? - helt okej

Vad är du snabb på? - svälja tabletter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0