Måndag

Haha önsketänkande igår då jag skrev fredag istället för söndag men så blir de ibland!
Idag slog mitt illamående till igen på morgonen, de är helt sjukt! Hade sminkat mig och skulle gå och klä på mig när jag börjar få lite ont i magen så åt en banan lixom för att få i mig något och efter typ 10 minuter kunde jag inte stå rakt utan att få känslan av att spy. Det är tredje gången det händer nu och varenda gång försvinner det när jag vaknar 3-4 h senare... Och alltid på måndagar tåls att tillägga, riktigt dålig timing. Har missat flera fysiklektioner så hänger ju inte alls med där. Nog om det.
Ikväll blir det nog att fara till Elin och sova där med henne nu när hon är ensam i korva, det var ju ett tag sen vi gjorde något tillsammans så de blir ju perfekt! Jobbigt bara att behöva ta med allt smink och mojs men det är min vän värd. Nu ska jag se en film och försöka få dagen att gå frammåt, hejdåå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0