New year's eve

Nu är detta år nästan slut. Sista dagen börjades på bästa sättet som finns, vaknade brevid min sötnos. For hem tidigt och vinkade av syster och bebisarna, nu är det så lugnt och skönt här i huset! :) 
Johan åker också idag så nu blir allt som vanligt igen, alltså mitt rum är återigen mitt. Har städat och fixat där nu så allt är precis som det ska vara. 
Vet faktiskt inte hur kvällen kommer spenderas, måste nog vara den enda, haha! Mamma och pappa ska vara ute och åka bil, till skogen, för att Ruff blir så rädd när det smäller. Audin har gått sönder så pappa har bara lilla bilen så även om jag hade velat följa med dom så går de inte, inte för att jag vill men ändå.. Så det lutar mot en hemmakväll med lite gottis eller så kanske jag hittar på något med tjejerna. Only time will tell.
På tal om bananer, jag har träääääningsvääääärk! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0