Olofssons bageri bullar.

Pappa kom hem med vanliga kanel-bullar, lussekatter och en saffranslängd från Olofssons bageri, kärlek till honom. Passar perfekt nu när jag ska sitta vid datorn och göra färdigt svenskan! :D Om ni inte visste de så är olofssonsbageribullar världens godaste bullar enligt mig!
Mackas julklapp har också kommit.. Men han har förstört den, haha. Dumma unge! Och Henke hade sattit ut resultaten från matteprovet på schoolsoft och resultatet kändes inte braaa.... Har haft sämre en gång men annars har jag alltid legat mycket högre, där rök min chans på ett a i matte och a:et i kemi är också borta efter dom där jäklarns hemuppgifterna... Min enda chans är svenskan så nu kör vi!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0