Popularity has its price.

Efter den förra parfym-floppen gjorde jag ikväll ett nytt försök. Har ju varit i desperat parfym-behov och idag hittade jag en ersättare för min mycket saknade Glee-parfym! Det blev Gossip Girl-parfymen Popularity has its price. Min näsa är lite täppt även denna gång men är ganska bombis på att denna luktade gott, hah! 
Mamma gick med på att köpa den som julklapp åt mig, kände inte för att slösa mina julklappspengar, men lyckades övertala henne att jag skulle få börja använda den direkt, hihi :)
Köpte lite små julklappar åt Elin och beställde tidigare idag en julklapp åt mamma så nu är ungefär hälften klart, haha lätt med bara 4 personer att köpa julklappar åt :)
Nu ska jag duscha och avrunda kvällen, imorgon ere freeeedag. Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0