Yamaha phazer

Det är omöjligt att sova längre än till halv 8 på morgonen här, men varje morgon tänker jag motbevisa det jag just skrev så jag kämpar på, haha! 
Har ätit lunch och bakat lite bröd med mamma och nu har jag ingenting att göra. Det är fullt med folk här nere förutom i sovrummet, där får jag och Ruff vara ifred. På tal om det, Ruff tycker inte om barn. Låter lite elakt men han är speciell och tycker inte om när folk drar och klänger på honom så Maya får inte gå till honom. Så om jag håller mig nära Ruff får jag vara ifred, haha. En utomordentligt smart plan enligt mig själv. Vill gå upp på mitt rum, där finns det lite mer saker att hitta på men min dumma bror sover ännu...
Är riktigt less på att vara hemma nu, skulle vela hitta på något. Fast vi får ju se hur det blir, det kommer ju folk hit och fikar senare och jag ska inte missa tårtan! Vi ser hur det blir, hejsvejs!
Min pärla som pappa ska sälja :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0