Fredag.

Just nu visar termometern -33,3° ute och 22,2° inne. HAHAHA :D
Nej men idag har varit en jobbig dag och det känns INTE som en fredag. Tvingades frysa röven av mig i skolan, och när vi gick till isladan vågade jag inte röra min näsa för det kändes som att den skulle lossna. När vi väl var på isladan tvingades jag skämma ut mig totalt, skridskor är inte riktigt min starka sida. Sen var jag och handlade med familjen och for sen på träning. När jag kom hem från träningen käkade jag och så berättade pappa att Ruff hittat min dipp-pulver-påse, bitit sönder den och käkat upp innehållet - som sagt, inte min dag!
Sen for jag iallafall till stallet, svinigt kallt även det. Pilgrim var plankig i vänster sida igen :( Det som hade börjat försvinna nu.... Men när vi avslutade passet var plankigheten näääästan borta.
Nu ska jag se ett Pretty Little Liars avsnitt, ett The Secret Circle avsnitt och ett Vampire Diaries avsnitt. Imorgon blir det match mot Gladan 98, storstryk ska dom få :)
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0