Indestructible

3 bilder från igår när vi var ute med skotrarna :)
'
'
'
Kan snabbt summera helgen, på lördag hade vi match mot.. ett lag (hehe, vilket det var har jag glömt!) och vi vann. Sen for jag med Matilda till stallet och vi red vid jaxal, verkligen jätte härligt. Himlen var fint rosa-orange färgad och man kunde låta hästarna sträcka ut i galopp på vägarna där. Mums! På söndag var vi ju till Siekas och åkte skoter med Peter, hans familj och Eva. När jag kom hem for jag direkt till stallet där jag red ut med Mira och sen raka vägen till kyrkan för en gudstjänst. Det var min helg de.
Idag har jag varit i skolan, inget sportlov i Övertorneå ännu heller! Sen åkte jag med bussen till stallet och red ett ordentligt dressyrpass och det gick ruskigt bra, kärlek till min häst! ♥ Sen hem och på träning, enligt Frida var det ett lätt fyspass, enligt mig ett bajsjobbigtfyspass. Fyfan.
Är grymt trött nu, hade snölek på idrotten = jobbigt. Sen ett RIKTIGT ridpass och sist äckeljobbig basket träning, nu vore det skönt med ett Supernaturalavsnitt och lite middag men nej, skolarbete väntar.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0