KM i innebandy.

Idag har det varit KM i innebandy, 8:1 var ju på prao och 9orna är bara 4 så vi i 8:2 fick vara med i 9ornas tjejlag, skönt att slippa skolan! Vi behövde bara vara på Kf och matten och sen fick vi sluta halv 2 (y) Och nu är ju vissa kommunmästare i innebandy ;)
Sen for jag hem och käkade och så åkte jag och Matilda till stallet, första skrittade jag omkring lite runt stallet och sen red jag lite i ridhuset, blev lite oseriöst.. Var lite okoncentrerad, men Pilgrim skötte sig finfint.
Galopperade på lite halvlånga tyglar och då sänkte han huvudet och kom upp med ryggen och han har ju studsig galopp annars också så det tog ett tag innan jag insåg att han inte bockade hela tiden, hihi :D Matilda fotade lite men kameran är död så ni får se bilder någon annan dag :)
Sen satt jag lite med Elin där innan jag åkte hem, dock glömde jag shortsen i ridhuset så fick låna Fridas på träningen. Träningen gick bra och till helgen väntas en borta- och en hemmamatch.
Nu ska jag duscha och sen chilla lite framför Supernatural med lite cooooookies :)
Hihi, Sickans mage idag. Hon var helt uppblåst men när hon blev riden och fick fisa lite blev hon som vanligt igen ;) Söthäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0