Stina uppdaterar!

Det var ju ett tag sen jag bloggade så tyckte det var dags nu igen. Det har blivit mycket varmare utomhus nu, stort +!
Och idag märkte jag att någon otroligt uttråkad person har låtsats vara "blogresponse" och ställt frågor på min blogresponse, haha. Kul liv ;)
Iallafall så känns allt sjukt skönt nu, har gjort bort allt viktigt skolarbete. Typ inlämningar och prov, har bara matte b-del imån men det går säkert ganska bra så orkar inte bry mig om det nu. Har nyss kommit hem från en ganska jobbig träning och väntar på att papi ska komma hem och laga mat åt mig och sen ska jag slänga mig i sängen och titta lite tvserier och sen sovmorgon imån till 10. Käääääärleeeeeek!
En liten uppdate på hästfronten nu då... Pilgrim har blivit vaccinerad så han ska skrittas resten av veckan men till nästa vecka hoppas vi att vädret håller i sig och isåfall blir det fettbränning!
Nu väntar jag bara på att min hjälm ska komma och de nya schabraket och lindorna! :D
Vi hörs när vi hörs ♥
Och btw, om Elins hår ser förjävligt ut imån så skyll på mig!

Lite dåligt med bilder men vi lägger in en på min lilla buse som kutade ungefär sådär fort nyss när jag tog in han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0