Torsdag.

Märkte att jag glömde att blogga igår, ajdå. Men har så äckligt mycket att göra hela tiden = en trött Stina som bara vill dö i sin säng. Så ser alla mina dagar ut nuförtiden, det som gör det värt att stiga upp på morgonen är Pilgrim. Min fina älskling.
Känner mig lite smådeppig nu. No kidding.
Efter träningen idag försökte jag koncentrera mig på SOboken, men det gick inte så bra. Men belönade mig iallafall med lite fika och en film. En underbar och perfekt film som lämnade efter sig blöta kinder för både mig och mamma, haha :)
Får väll avrunda här och klampa upp för trappan till min kalla säng.
Vi kör på bildlöst inlägg för att förstärka deppighetskänslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0