Söndag 12/2

Nu är jag hemma efter morgonjouren. Allt gick bra, fast Nutella tog sig en sväng runt hagarna men lät sig snällt fångas in när jag kom med foder.
Jag skulle ju ta hand om både Nutella och Pilgrim idag så när jag skulle ta in Nutella såg hon så glad ut i hagen med sitt hö så jag tog ut hennes borstar och borstade henne ute, det var ju så skönt väder också! Hon tyckte det var skitskönt när jag borstade henne på halsen och bara tryckte sig närmare, haha :) Sen hämtade jag in Pilgrim och red han lite runt omkring stallet i typ 30 minuter. Han var jätte duktig! Sen tog jag med mig Nutella och gick och hälsade på Heikkiläs nya häst. Det var supersöt, när den skulle komma till grinden kom den i fullfart och så kom ett dike och hela hästen försvann i snön, haha :') Och när han kom upp igen var han snöig i hela ansiktet!
Nu ska jag äta lunch och se lite Supernatural. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0