1 januari 2012

Det känns inte som januari. Januari är för mig skitkallt, typ -20° minst. Har alltid varit så, utom nu. Fast jag klagar inte!
Idag vaknade vi klockan 12, käkade och for till stallet. Hade fasat för mockningen och jag blev inte besviken, fyfaaaaan säger jag bara. Det tog sin lilla tid att få det rent men rent blev det iallafall efter 2 fulla kärror uttömda på gödselstacken.
Det var ruskigt kallt ute tidigare, eller det blåste kallt. Tänkte iallafall rida inne för att inte förvandlas till en isbit men när jag hämtade in Pilgrim blåste det inte mer så bestämde mig för att ta paddocken istället. Ett bra beslut, det var skit mysigt att rida i pudersnön! Började med ett dressyrpass men i slutet så rejsade vi bara lite. Han tar så himla stora steg när det är så mycket snö, det blir nästan lite svårt att hålla sig kvar ;)
Nu ska jag bara ta det lugnt och gå och dusha innan morden i midsomer börjar :) Btw, har jag sagt att jag har färgat håret? Det har jag iallafall, grönt! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mycket, Stina! Vad roligt att höra :D

Gott nytt år!

2012-01-01 @ 21:25:11
URL: http://juliaeldh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0