10 januari.

Stina är trött.
Tuff dag idag - skolan började (dock "planerade" vi på nästan varje lektion så det blev inte så mycket jobb men vi har redan fått läxor(!!!)), sen hade vi träning (mina ben och armar är helt slutkörda, spaghetti!) och sen var jag till stallet en sväng. Stallet var ju iofs inte jobbig, tesade ut ett nytt täcke åt Pilgrim och fixade en ny grimma då en viss Julle (häst alltså, inte Julia) tagit sönder dom, haha. Nu har han iallafall ett uråldrigt svart vintertäcke, Leif sa att det var Cherrys gamla och hon kommer jag ihåg från när jag gick "ridkurs" innan jag var nog gammal för att börja ridlektioner, haha. Det var iallafall värsta gossigt på insidan! Lite smutsigt dock men det får funka, hinner inte tvätta det nu iallafall :)
Nu har jag just duschat och ska ta och värma mat (kom nu på att jag hade smörgåsar i ugnen så sprang och tog ut dom och såklart var dom just på gränsen till brända, haha) och tagga ner framför mina underbara tvserier, ett PLL, TLG och Revenge avsnitt. Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0