I wouldn't be here if it wasn't for you.

Febern var borta på morgonen men kom tillbaka på eftermiddagen så ingen träning idag heller, var iallafall till sporthallen och kollade. Dom körde extremt mycket ben, kändes som att jag nästan skulle satsa på att bli en permanent bänkvärmare!
Tidigare på dagen var Matilda här och vi planerade lite, vi har ett litet projekt på G. Hoppas det blir något av det, tror de kommer bli skitskoj!
Fanny skulle rida Pilgrim idag, måste se till att pallra mig till stallet imorgon iallafall. Och på söndag blir det mest troligt en liten hoppkurs, kuuuuul! Var ett tag sen man hoppade.
Det var väl allt för idag, nu ska jag se en film. Är den bra kan jag skriva lite om den. Mycket riktigt kända skådespelare är med, bl.a. Zac Efron, Ashton Kutcher, Josh Duhamel, Katherine Heigl & Sara Jessica Parker (!!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0