Söndag

Idag har jag varit på gudstjänst i Hedenäset, stolt tjej här! Haha, nu är det iallafall bara 4 kvar! Och nästa konfaläsning skulle vi typ vara tillsammans med andra konfagruppen, kulkul! :)
När jag kom hem chillade jag lite, kollade lite tvserier och läste ut trueblood-boken och sen for jag till stallet. Mockade och sen red jag i ridhuset, Pilgrim var jätte duktig. Mjuk och fin i munnen, Noora höll på att hoppa så det var hinder överallt så red mycket på rakt spår idag så vi tränade förvänd galopp genom hörn och sånt och jag blir glad när jag tänker på att när han kom vågade jag inte galoppera i rätt galopp genom ett hörn för att han kändes så ostadig och förra våren klarade han inte att hålla förvänd galopp genom ett hörn och nu kan han hålla förvänd galopp genom båda hörnen! :)
Har inte tid att skriva mer, orkar inte hämta laddaren till datan och snart dör den. Puss ♥

blogg.se vill inte att ni ska få se nå nya bilder ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0