Torsdag

Träningen idag var jätte rolig. Vi körde lite vågen och sköt mycket, Gammelstad var jätte bra på att skjuta. Dom satte i princip allt så det är ju något vi måste träna på innan vi möter dom igen.
Sen tänkte jag ringa runt lite igen och höra med elevernas föräldrar om onsdag passade bättre som lektionsdag men ingen svarade. (och just när jag började skriva dethär ringde en mamma upp, haha) Och nu ringde en pappa ;)
Mina föräldrar var spårlöst försvunna när jag kom hem men orkar inte ringa och kolla vart dom är så nu sitter jag och kollar 16 and pregnant medan jag väntar på att dom kommer hem så dom kan laga mat åt mig (a)
Nu ska jag koncentrera mig på teven. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0