7 januari 2012

Martina - Gud vad glad jag blir när du säger så, haha! :)

Idag red jag i paddocken litegrann, inte alls länge men han fick röra på sig iallafall. Han har säkert träningsvärk från igår och så får han ändå ta det lite lugnt så han är taggad till hoppningen imån :) Han var ändå helt mjuk från igår och inte alls dragig i munnen ♥ hoppas han är så imorgon också :)
Glömde dock att sätta fast håret innan jag red -.- det blir bara en enda stor tova. Igår fick jag slita bort flera knutar. Snart är mitt hår borta :'(
Nu ska jag se om VD och TSC avsnitten, hehe. Puss ♥




Nu har jag kämpat och lyckades få upp 4 bilder. Lite surt att dom finaste inte går menmen. Bilder som bilder, right? :)

Kommentarer
Postat av: mirraa :)

hojja, ni är sååå fina tsm! :)

2012-01-07 @ 22:21:18
URL: http://tyyppetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0