Världens bästa häst!

Ellen - Jaha, det var ju synd. Inte för att grejerna var nå speciellt ändå men de roliga var ju att en stor klädesaffär gör en hästkollektion :)

Vet inte ens vad jag ska skriva, Pilgrim var fantastisk idag. Helt klart bästa ridpasset någonsin för oss!
Han vilade ju igår och han var lite prillig idag ibörjan, haha. Men sen.... ♥♥♥
Vi lyckades få till ett helt rent galoppombyte, eller 2 egentligen. Inge korsgalopp alls :)
Hade min nya svarta outfit också, här får ni se bilderna!
BLÄÄÄ!! HATAR NÄR DET SKA KRÅNGLA MED BILDUPPLADDNINGEN! JAG SOM HADE SÅ FINA BILDER SOM JAG VILLE VISA, SUUUUUUUUG!

Kommentarer
Postat av: Martina

Han verkar vara en hur härlig häst som helst! Verkligen jättetjusig :)

2012-01-07 @ 00:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0