With a friend like you I don't need an enemy

Nu känns det som att vi gått i skolan flera veckor redan, inte bra att man redan börjar bli less.. Sista timmarna idag var dock riktigt roliga! ;)
Åkte sen med bussen till stallet. Jag tycker inte om att Pilgrim går i samma hage som Julle men tydligen skulle han flytta bort därifrån (y) haha. Iallafall så när jag skulle ta in Pilgrim idag så står han högst upp i hagen och det gör han aldrig när dom har bal typ (för han vill ju äta så mycket som han bara kan) så hämtar jag ner han och tänker gå en omväg runt Julle men så bara attackerar han Pilgrim och jagar upp han i hagen igen. Fast jag var där. Då jävlar blev jag sur, haha.
Inne märker jag att Pilgrim har 2 sår på halsen och är varm i ena frambenet, gaaah!! Skrittade bara och när jag förde ut han tog jag med mycket hö (för Julle låter inte honom äta speciellt mycket) och så satte jag honom i den nedre hagen så han fick vara ensam. Stackars min fina prins :( ♥
Nu är jag iallafall skithungrig, blir varma mackor till middag för Stina idag. Sen måste jag läsa Svenska läxan och kanske kika lite på biologin.
Puss♥


Kommentarer
Postat av: ida :)

Sööötis :) <3

2012-01-11 @ 21:23:25
URL: http://hannedahliida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0