Bildlöst :))))

Fan vad det händer saker i ötå, hänger inte alls med i svängarna... Jänkis är inte bra för mig, hehe! Men Emil är här så om fettot vaknar till liv snart och ringer mig kanske jag är med han en sväng innan han åker hem :) De är ju inte sådär överdrivet bra väder ute så det blir nog en inne-mysdag.
Är helt fattig nu också, har inte fått barnbidraget ännu och sommarjobbslönen och ridlärarlönen har inte heller kommit vilket resulterar i att jag inte kunnat ladda mitt refillkort :( Känner mig helt misslyckad, haha! Vill åka och shoppa en jävla massa nya höstkläder innan skolan börjar igen, kanske ska övertala pappa att vi ska åka och kolla på Johans lägenhet i Umeå ^^
Nu får jag väll gå och göra något vettigt, kanske gå och nalla Mackas fyrhjuling och åka till Pirtti... Busigt! :D
 

Kommentarer
Postat av: elin

sommaren är snart slut och ni bara är i dedär jävla jänkis!! kom hem nu förfan.........

2012-07-26 @ 15:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0