Game of Thrones

Igår hade jag ont i nacken och idag har jag ont i ryggen på vänster sida, märks att man börjar bli till åren. Höhö.
Idag red jag mitt första ridpass på en vecka, vem kommer ha träningsvärk imorgon? Pilgrim har haft en ganska lugn vecka med ridlägret, 2 lektioner med skritt och lite trav, och igår regnade det så mycket och ville inte rida i ridhuset när han gått där hela veckan så han fick en vilodag. Han var nog ganska nöjd över det, lugnt och skönt. Inte fullt med folk runt omkring honom hela tiden.
Har börjat kolla en ny serie, Game of Thrones. Har bara sett halva första avsnittet och vill inte sluta, lite Red Riding Hood-feeling över den här serien. Sen ska jag övertala pappa att värma en bastu ikväll och imorgon blir det hårt jobb, sista veckan och sen är man lite rikare och förhoppningsvis är de då det varma vädret kommer också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0